Nawyki, które oddalają Cię od efektów

Nawyki, które oddalają Cię od efektów

 

Żeby mieć jędrne nogi czy umięśnione ramiona nie tylko trzeba się napracować na siłowni i zwracać dużo uwagi na jedzenie, które się je. Przede wszystkim trzeba trwale pozbyć się nawyków ciągnących nas w dół. To nie przychodzi samo z siebie i nie jest nagrodą za zwykle gadanie i brak działania. Dużo osób potrafi tylko i wyłącznie mówić, a ponad 75% osób po zakończonej redukcji wraca do wagi sprzed odchudzania. Czy Ciebie dotyczy ten post? Jeśli dalej będziesz robić te błędy, to zapomnij o jakichkolwiek efektach. Co prawdopodobnie musisz zmienić? Odpowiedź poniżej!

 

BRAK ZWRACANIA UWAGI NA ILOŚĆ TWOJEGO SNU


Sen jest bardzo ważnym aspektem w życiu każdego człowieka. To podczas niego w naszych organizmach dzieje się wiele ważnych procesów. Podczas snu nasze ciało i mózg się regenerują, organizm spała tkankę tłuszczową oraz podczas snu budowane są mięśnie. To podczas snu regulowany jest poziom kortyzolu w naszym o ciele. Od ilości i jakości Twojego snu zależy jakość i długość Twojego życia. Nie wybieraj kolejnego odcinka serialu ponad godzinę spania dłużej, jeśli chcesz mieć porządne efekty!

 

BRAK UMIARU W JEDZENIU ORAZ W PICIU ALKOHOLU


Jeśli każdy posiłek jest dla Ciebie ucztą, to prawdopodobnie coś tu jest nie tak. Twoje ciało najzwyczajniej nie potrzebuje, by przetrwać tego trzeciego pączka, ósmego ciastka lub drugiej pizzy. W pozytywnej zmianie sylwetki bardzo przeszkadza nadmiernie towarzyski tryb życia oraz… posiadanie szuflady na ,,czarną godzinę” ze słodyczami.

 

BRAK JAKIEJKOLWIEK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ


Nie musisz chodzić na siłownię — spacer też jest aktywnością.

 

REGULARNE PODJADANIE POMIĘDZY POSIŁKAMI


Podjadanie samo w sobie nie jest złe i od niego się nie tyjemy, jednak zwiększa to nasz dzienny bilans kalorii, a dodatkowo wcale nie sprawia, że w głównych posiłkach jemy ich mniej. Jeśli masz ochotę na zjedzenie czegoś słodkiego lub słonego, to dorzuć to sobie do głównego posiłku. Ciesz się większą porcją i staraj się regularnie najadać, zamiast wiele razy jeść małą porcję.

 

WIARA, ŻE W DWA TYGODNIE MOŻESZ ZMIENIĆ SYLWETKĘ


Jeśli masz do zrzucenia 10 kg to prawdopodobnie Twoje tycie trwało pół roku. Im więcej masz do zgubienia, tym bardziej prawdopodobne jest to, że Twoja tkanka tłuszczowa nie pojawiła się w dwa tygodnie i żadnymi tabletkami w dwa tygodnie tego nie spalisz.

 

 

STAŁE WYKRĘCANIE SIĘ BRAKIEM WOLNEGO CZASU

Jeśli po przeanalizowaniu swojego dnia naprawdę nie masz czasu na żadną aktywność fizyczną i nie masz możliwości, chociażby wykonywania określonej ilości kroków, to i tak nadal coś jesz. Nadal podejmujesz pewne wybory żywieniowe. Nadal wybierasz to lub to czy nadal jesz taką, a nie inną porcję. Właśnie od tych wyborów żywieniowych zależy to, jak wyglądasz oraz to jak się czujesz.

Umięśniona sylwetka czy zarysowany brzuch to nie jest coś, co przychodzi samo z siebie i nie jest nagrodą za zwykłe gadanie i brak jakiegokolwiek działania. Jeśli mój wpis w znacznym stopniu dotyczy Ciebie to już wiesz, co musisz zrobić, by zbliżyć się do oczekiwanych efektów! 😉

Autor: Przemysław Bieluch

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.